Linia Bzowo Goraj – Piła Główna (374/390) (galeria)
Ostatnia zmiana: 2021-10-02 (historia)
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#15
Jacek
(2020-01-28 22:28:47)
Jeżeli będą motywacje i pieniądze na kolej zawsze brakujący odcinek linii idzie dzisiaj odbudować za pomocą długich przęseł mostowych lub estakad, byle było miejsce pod podporę mostu a po drugie prześwit na obecne czasy pod mostem powinien wynosić od 5,60 metra w górę ze względu na różne wysokie ładunki przewożone przez ciężarówki. Przykładem takich linii są Chiny, Etiopia, Kenia, Tanzania, nowy most na Odrze w Słubicach, przyszły most na Odrze w Kostrzynie itd.Estakady takie mają dużo zalet- wolne od złodziei,samobójców, śniegu, łamiących się drzew, niebezpiecznych kierowców, tylko wystarczy mnożyć przykłady.Nie dziwię się że rozebrano linię w Czarnkowie gdyż szła po bardzo niskim nasypie i była dużą zawalidrogą dla rosnącego ruchu samochodów w mieście.
-
#16
Jacek Grabowski
(2021-01-06 16:19:35)
Odcinek z Bzowo Goraj do Czarnkowa jest nieczynny.
-
#17
Kwatera Tomasz
(2021-01-06 22:10:06)
Jacek Grabowski. Odcinek jest czynny i nawet po remoncie
-
#18
Błażej Kopka
(2022-04-20 18:59:40)
No to teraz ten wyremontowany odcinek zostanie rozebrany, wynika z najnowszych informacji :)
-
#19
113
(2022-04-20 20:44:00)
@Błażej Kopka: Z jakich informacji?
-
#20
Błażej Kopka
(2022-04-20 21:14:49)
Ano takich, że bodajże wczoraj, czy nawet dzisiaj Pinokio ogłosił zwiększenie nakładów na "Kolej+" i ogłosił również 34 z 47 projektów które zakwalifikowały się do realizacji przez PKP PLK. W Wielkopolsce zakwalifikowano wszystkie 5 projektów - w tym linię do Czarnkowa. Zakładany projekt zakłada linię na 120km/h, a to będzie wymagało nowego podtorza (teraz zrobiono tylko na 60km/h) - czyli obecne idzie do rozbiórki. Jest duża szansa na to, że po ostatnim remoncie nie zdąży tu nic przejechać, a tor zostanie rozebrany - brawo PKP PLK :)
-
#21
wasiukibic
(2022-04-20 22:30:05)
A mało to było linii, na których jeszcze pod koniec lat 80. XX wieku wymieniono nawierzchnię, aby je w kilka lat później zamknąć? Tajemnicą poliszynela jest to, że PLK i MI lubią się chwalić miliardami złotówek wpompowanych w infrastrukturę kolejową, a to czy zostały one zainwestowane z głową, tam gdzie jest to faktycznie potrzebne, to już inna kwestia. A to, że wiele projektów wyleciało z listy, bo biednych samorządów nie stać było na wkład własny, o tym się nie wspomni. W Dzienniku Telewizyjnym słupki będą wyglądać ładnie. Nieraz o tym pisałem, że założenie programu Kolej+ jest słuszne, ale diabeł tkwi w szczegółach.
-
#22
Błażej Kopka
(2022-04-20 23:19:10)
To, że się linię remontuje, a potem nic po niej nie jedzie to już faktycznie nie raz było. Ale to, że się ją remontuje, a potem w przeciągu powiedzmy dwóch lat i tak się ją rozbiera i... buduje od nowa to raczej trudno przykładów szukać.
-
#23
Человек с Украины
(2022-05-22 11:57:16)
Эта линия - неплохой маршрут для экотуризма (велосипед, приспособленный для движения по железнодорожной колее. Во многих странах это популярный вид туризма и технического творчества.
-
#24
Sławek
(2022-05-25 07:14:49)
Вот именно...
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Bzowo Goraj – Piła Główna (374/390)