OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Międzychód – Zbąszyń (373) - odwiedziny

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2019-04-07 (opisy, historia)

Obiekt odwiedzili:

  • pomiędzy 1980-06-20 a 1993-02-28: [Międzychód - Lewiczynek] Jacek Zaborowski. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail
  • 2010-05-02: [Międzychód - Łowyń] Łukasz Musiał. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail
  • 2014-08-03: [Międzychód - Głażewo] E.S.. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail Turkol Rybak
  • 2017-09-04: [Międzychód - Łowyń] Bartłomiej Przybylski. Sposób zaliczenia: Pociąg planowy. Napisz e-mail
  • pomiędzy 2018-02-02 a 2020-06-06: [Międzychód - Łowyń] Paweł Klawiński. Sposób zaliczenia: Pociąg planowy. Napisz e-mail

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Błażej Kopka (2021-12-31 12:16:57)
    Uzupełnienie informacji do tego, że linia została rozebrana w okolicach DK92 i autostrady A2. Owszem - została rozebrana, ale na obu tych skrzyżowaniach są wiadukty. Co ciekawe - wiadukt w ciągu autostrady A2 zbudowano, pomimo, że w tym czasie linia już fizycznie nie istniała w wielu miejscach.
  • #2 Jacek (2021-12-31 14:44:58)
    Są zdjęcia w galerii linii 373 tak że kolega nie musi się wysilać nad komentarzem, wszystko na nich widać. Podobnie zrobiono tak z linią Płoty - Wysoka Kam. w Płotach, na wyjściu tej linii. Ważniejsza jest droga niż tor nawet w celach strategicznych, o ile coś by się stało na odrzance - wszystko stoi od Świnoujścia do dołu.
  • #3 (odp. na #2) wasiukibic (2021-12-31 17:04:22)
    Dokładnie tak. Linia Worowo - Wysoka Kamieńska powstała za czasów II Rzeszy, jako strategicznie ważny korytarz, stanowiący połączenie ze Świnoujściem. Kilka lat temu powstał gazoport, który obecnie jest rozbudowywany, w tym o terminal kolejowy, a tymczasem przerwano ciągłość korytarza kolejowego wyżej wspomnianej linii kolejowej; imbecyle nie zapewniły nawet tego w przypadku odcinka Wysoka Kamieńska - Płoty, bo i po co. To jest kolejny przykład tego, że planowanie przestrzenne i myślenie perspektywiczne w Polsce leży i kwiczy, o czym wspominałem choćby odnośnie tematu Góry Śląskiej i budowy wiadukt nad drogą S5.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Międzychód – Zbąszyń (373)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...