Linia Poznań Główny PoD – Piła Główna (354)
Ostatnia zmiana: 2021-04-30 (przebieg)
Legenda (Wygenerowano dnia: 2022-06-25) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2022-01-01)
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#7
(odp. na #6)
Mateusz Kiszka
(2018-10-23 12:12:13)
Oglądałem to. Szanuję plk jeśli chodzi o ludzi ale nie mogę słuchać już tej gadaniny. Chociaż nie powinno mnie to dziwić. Tak, tak drugi tor nie był odbudowany bo linia lokalna, mniejszy ruch i brak kasy umww na drugą nitke. To taka moja recenzja z filmiku dla tych co jeszcze nie obejrzeli :) Ciekawe co plk będzie gadać, jak zaczną się mścic te braki II toru?:) UMWW był ponoć skazany finansowo na ten remont, bez wsparcia od centrum...
-
#8
(odp. na #7)
Przemysław Biały
(2018-10-23 15:49:29)
Dokładnie, przyjanuszowali na odbudowie II toru, a za chwilę jak będzie tor na 120km/h i UMWW będzie chciało puścić więcej pociągów w ramach kolei metropolitalnej do Rogoźna czy nawet Chodzieży, to przecież wszystko się zapcha. A towary też tędy jeżdżą przecież.
Ze stacji na jednotorze, to zostały przecież tylko Oborniki, Rogoźno, Budzyń i Chodzież, z najdłuższym 16km odcinkiem między Rogoźnem a Budzyniem. Jak coś się zepsuje, to przecież wszystko tam stanie.
Parkowo, Sokołowo, Ostrówki zaorane, ale przy dwutorze nie było nawet potrzeby budowania tylu mijanek nawet w XIX wieku. -
#9
(odp. na #8)
Mateusz Kiszka
(2018-10-24 09:27:03)
A potem będą ogłaszać przetarg na II tor, i odwalac będą propagandę plk, której przyklaszcze umww z wicemarszałkiem, i będzie propagandowy przejazd świty umww po II torze :) I te radosne twarze władz Wlkp. z wice na czele :)
-
#10
irek
(2018-10-24 10:07:33)
Czy na tej linii, problemem nr 1 jest brak II toru? Zapewne by się przydał. Na tej linii, bardziej potrzebne jest bezkolizyjne rozwiązanie, Tarnowo Rogozińskie z DK 11.
https://www.bazakole… -
#11
(odp. na #10)
Mateusz Kiszka
(2018-10-24 12:07:52)
Wiele rzeczy jest w tym kraju problemem...
-
#12
(odp. na #11)
Stanisław Pikul
(2018-10-24 12:33:24)
W tym przypadku chyba taki że z naszych podatków jest fundowana infrastruktura komercyjnemu przewoźnikowi. A może PLK zrobiłaby ten remont na swój koszt zaś UM zamawiał (i ewentualnie dopłacał) do przewiezionych pasażerów a nie "ryczałtem" do wszystkiego?
-
#13
Krzysztof D
(2018-12-08 14:31:09)
Mimo to, że nie jestem fachowcem to myśle że budowa mijanek w Sokołowie, Milczu i Parkowie za nie wielki koszt by trochę pomogła sytuacji na tej linii.
-
#14
wasiukibic
(2020-07-17 08:39:34)
Komentarz poleciał. Adolf, weź sobie do serca, że na takie rewelacje jestem uczulony i będzie to kasowane. Z Poznania i okolic udziela się tu kilka osób, a i sam od czasu do czasu tam bywam, więc weryfikacja jest łatwa. Pamiętaj, że linię nie zmodernizowano na najbliższe miesiące ale na kilkanaście/dziesiąt lat, a już teraz PLK myśli o odbudowie mostu w Obornikach Wielkopolskich pod dwa tory. Pasażerowie dojeżdżający do Poznania i Piły mają prawo robić to w cywilizowanych warunkach, godnych XXI wieku, a mieszkańcy Chodzieży czy Rogoźna nie są gorsi od tych z Wągrowca, Kościana czy Wronek.
-
#15
(odp. na #14)
Stanisław Pikul
(2020-07-17 09:42:49)
Temat odbudowy mostu obornickiego jest w zainteresowaniu kolejarzy od wielu, wielu lat. :(
-
#16
(odp. na #14)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-08-16 05:29:22)
Na tym remoncie zyskały ICki, gdyż teraz na tym odcinku do Piły jeżdżą szybciej, niż na magistrali do Rzepina.
Najszybszy "Gwarek" rozwija tu 86 kmH.
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Poznań Główny PoD – Piła Główna (354)