OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Tropy – Braniewo (254) (galeria)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2021-04-08 (opisy, historia)

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2005)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-03)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-03)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-04)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-04)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-04)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-04)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-04)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-04)
opis ⇵
Obraz
fot. Piotr J. Kosiński (2017-01-29)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Dariusz Wenta (2020-05-29 16:28:08)
    Pociągi rozkładowe uruchamiane były na linii 254 do 19 sierpnia 2012 roku. Potem ruch rozkładowy został wstrzymany.
  • #2 wasiukibic (2021-03-27 12:51:06)
  • #3 (odp. na #2) tomimaki (2021-03-27 15:56:21)
    Żarty sobie robią? Zlikwidować te samorządy i zrobić ścieżkę na ich miejscu.
  • #4 (odp. na #3) wasiukibic (2021-03-27 17:48:09)
    Ale chyba sam przyznasz, że samorządy są nastawione do tego pesymistycznie - nawet, jakby jakimś cudem udało się znaleźć fundusze na remont linii (skąd ta astronomiczna kwota 500 melonów?), to i tak gmin i powiatów nie będzie stać na utrzymanie infrastruktury i przewozów. Olsztyn się do tego nie dołoży.
  • #5 (odp. na #2) Opolanin (2021-03-27 19:28:16)
    No i komu te tory przeszkadzają? Leżą sobie grzecznie, jeść nie wołają, a PLK też szczęśliwa bo dostaje kaskę za nic nierobienie z tytułu utrzymania.
    A tak na poważnie to szykuje się powtórka z lk.371, oby kolej stała twardo na stanowisku, że nie ma likwidowania linii.
  • #6 wasiukibic (2021-03-29 08:50:51)
    Nie puszczę tego z 2 powodów:
    - 4 posty wcześniej jest już odnośnik do tego tematu i toczy się już dyskusja
    - w dalszym ciągu nieogarnięty problem z moderacją komentarzy
  • #7 (odp. na #4) tomimaki (2021-03-29 18:39:41)
    No niestety, miejscowe władze ciągle żyją w błędnym przekonaniu, że samochód jest najważniejszy. Pewnie linię Czerwonka - Ełk, na odcinku od Mrągowa do Orzysza, też to czeka w przyszłości.
  • #8 (odp. na #7) wasiukibic (2021-03-29 23:09:56)
    Od czegoś powinny być władze centralne, skoro lokalne są do życi. Ten (i kilka innych) przykładów pokazują słabości, jakie tkwią w programie Kolej +, który może i w mediach fajnie wygląda, ale jak się wejrzy na to bliżej, to już tak kolorowo nie jest. Kolei lokalnej nie jest potrzebny prezydent robiący kabaret na peronie stacji Końskie, tylko konkretne działania systemowe, zapewniające przywracanie do życia i utrzymywaniu go w późniejszym okresie na liniach, takich jak ta. O ile są przesłanki ku temu, że tak jest.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Tropy – Braniewo (254)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...