Linia Inowrocław Rąbinek – Mogilno (231)
Ostatnia zmiana: 2022-04-15 (kilometraż)
Legenda (Wygenerowano dnia: 2022-06-25) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2022-01-01)
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#18
Prochiron
(2021-09-18 17:07:27)
Szynobus z Bydgoszczy do Kruszwicy w sezonie turystycznym byłby jakimś pomysłem.
-
#19
(odp. na #17)
Tomasz
(2021-09-18 23:25:23)
Raczej nie przy obecnym marszałku Całbeckim. Nawet nie uwzględniono tej linii w sztandarowym przetargu na obsługę przez 9 lat.
-
#20
ksiezyc_wiadomo_ktory
(2021-11-10 16:43:48)
Trochę poprawek do kilometrażu, dane zgrubne, bo kwit taki sobie.
0,0 - Rąbinek
2,1 - Mątwy
4,0 - Mątwy Port
5,7 - Przedbojowice
8,2 - Różniaty
10,8 - Kobylniki
11,8 - Kruszwica
12,8 - Łągiewniki
15,8 - Polanowice
18,2 - Racice
18,6 - Sukowy
20,6 - Łachmirowice
24,7 - Gopło
28,9 - Piątnica
30,6 - Wronowy
34,1 - Młyny
37,7 - Klasztorne
38,6 - Strzelno
41,7 - Bronisław
43,9 - Czerniak
46,7 - Kunowo
50,5 - granica dyrekcji -
#21
Paweł Skup
(2021-11-10 20:03:49)
A w rozkładzie z 1914 stoi 60,1 z "głównego" do Mogilna, czyli o jakieś 5 km więcej. https://www.deutsche… tab. 239
-
#22
Dżep
(2022-05-14 19:32:49)
Linia będzie remontowana przez MON na całym odcinku w latach 2023-24: https://inowroclaw.n…
-
#23
Prochiron
(2022-05-15 19:01:11)
Brzmi jak prima aprilis. Czy tam są jakiekolwiek obiekty wojskowe? Jaki to ma sens? Może chodzi o jakiś rodzaj "nabijania statystyk" wydatków na obronnosć w sztuczny sposób?
-
#24
Tomek
(2022-05-16 19:17:58)
Jest jakaś baza wojskowa w Łojewie. Tam prowadzi bocznica odchodzącą z Przedbojewic.
-
#25
wasiukibic
(2022-05-16 19:24:23)
Okolica ma duże walory turystyczno-krajobrazowe, czego sam miałem przyjemność doświadczyć. Nie ma żadnych przeszkód, aby po drobnych naprawach puścić wahadło choćby z Kruszwicy do Barcina, czy nawet i Żnina, ale że województwem kujawsko-pomorskim rządzą palanty z Torunia, wiecznie zakompleksionego względem Bydzi i dawnego województwa bydgoskiego, to wygląda to, tak jak wygląda. Czy remont dla celów wojskowych pomoże? Szczerze wątpię.
-
#26
113
(2022-05-16 22:00:17)
Nie wiem czy pytać, ale jeżeli uda się linię przywrócić na całej długości to możliwa byłaby jej elektryfikacja? Czy ogółem jeżeli powiodą się pewne plany to byłaby możliwość uczynienia z Inowrocławia zelektryfikowanego węzła kolejowego (bez liczenia bocznic)?
-
#27
Prochiron
(2022-05-20 18:18:43)
Walory turystyczne to argument, ale bardziej za utrzymaniem czegoś, a nie odbudowywaniem za potężne pieniądze. Jeśli jednostka wojsk inżynieryjnych ma poćwiczyć odbudowywanie linii kolejowych, to można znaleźć wiele lepszych celów :P Sama LK 231 to linia o kuriozalnym kształcie, wynikającym z granic sprzed 1914, i racjonalnym rozwiązaniem w celu przyciągnięcia ew. turystów byłaby ścieżka rowerowa. Sam jestem zwolennikiem kursów turystycznych, ale też nie jest to taka bajka, bo pociągiem z Łagowa do Toporowa jechała ze mną garstka osób (może w szczycie sezonu było lepiej).
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Inowrocław Rąbinek – Mogilno (231)