Linia Zielona Góra – Szprotawa
Ostatnia zmiana: 2020-12-16 (podobiekty)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Adam Skowroński
(2019-11-03 21:47:40)
Notatka jaką udało mi się sporządzić na spotkaniu z maszynistą, który licencję uzyskał w 1973 roku. Notabene mieszkał przy linii kolejowej (ul. Szarych Szeregów) na lokomotywach SM42, Ty2, Ty43:
- lata 78/79 wysypały się wagony z jęczmieniem (odhaczenie sprzęgów strunowych),
- lata 82/83 zerwanie wagonów na ul. Sienkiewicza,
- w fabryce mebli zamontowany był kocioł z parowozu do ogrzewania zakładu,
- przejazd na ul. Kożuchowskiej posiadał sygnalizatory.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Zielona Góra – Szprotawa