Linia Czerwonka – Ełk (223)
Ostatnia zmiana: 2021-07-22 (opisy)
Legenda (Wygenerowano dnia: 2022-06-25) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2022-01-01)
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
113
(2021-07-18 22:50:39)
Mam jedno pytanie, choć może wydawać się zbędne, ale czy modernizacja linii kolejowej nr 223, która ma być wykonana z części funduszy CPK oznacza, że linia będzie dwutorowa i zelektryfikowana, czy zostanie zachowany częściowo jej pierwotny stan jako jednotorowa i niezelektryfikowana z wymianą torowiska, części rozjazdów oraz peronów i renowacją paru innych obiektów kolejowych na trasie z zachowaniem sieci telegraficznej ?
-
#2
(odp. na #1)
tomimaki
(2021-07-20 23:26:11)
Raczej zostanie to co jest: jednotorowa niezelektryfikowana.
-
#3
113
(2021-07-21 11:00:40)
@tomnimaki: Dziękuje z info. Jeżeli plany nie będą zmieniane to właśnie w takim kształcie, pozostanie ta piękna warmińsko-mazurska linia kolejowa.
-
#4
subsens
(2021-07-21 12:02:35)
Gdzieś czytałem, że linia telegraficzna ma być pociągnięta do samego Baranowa. Wiadomo, że Rosjanie najpierw zakłócą systemy łączności, a CPK ma być entry point dla tych maszyn: https://pl.wikipedia…
Podobno 4WMBOT już ćwiczy alarmowe obsadzanie słupów zaopatrzonych w gniazdka. -
#5
113
(2021-07-21 20:06:37)
@subsens: Nie wiem co powiedzieć, ale brzmi to bardzo dziwnie z tego co piszesz. Linia kolejowa nr 223 owszem powinna być modernizowana pod ruch pasażerski i towarowy, ale z myślą o cywilu. Wojskowy jak najbardziej również, zwłaszcza w Orzyszu stacjonują wojska NATO, ale kruczę na prawdę nie wierzę żeby takie rzeczy robiono na wojnę z Rosją.
-
#6
(odp. na #5)
subsens
(2021-07-21 23:41:00)
Nic nie mów. Ja też, gdybym Ci to powiedział, musiałbym... A wcześniej i tak znaleźli by nas obu.
Oczywiście, że pasażerski, a zwłaszcza towarowy. Ale, w razie czego... każdy słup obsadza dwunastu ludzi: https://www.wojsko-p… zgodnie z wyznaczonymi sektorami w obronie okrężnej. Najtrudniej ma ratownik, robiący za obserwatora. Z reguły jest to dziewczyna, która często ma tylko TC3, poza tym zmniejszoną jednostkę ognia, jest lekka, ma mały obwód głowy. Dostaje specjalny hełm z białego porcelitu (jednorazowy, ale z wkładką balistyczną) i wciągają ją na słup. Tam próbuje jak najdłużej uchodzić za jeden z izolatorów. Wg procedury, po nawiązaniu kontaktu ogniowego asekurujący st. ratownik puszcza linę. -
#7
Dawid C.
(2022-01-13 13:08:48)
Konieczna weryfikacja danych odnośnie odcinka linii pomiędzy Mrągowem a Mikołajkami.
Niedawno, jadąc samochodem, miałem okazję widzieć drzewa zwalone na torowisko (i nie miałem możliwości wykonania zdjęć). Mogły z tego wyniknąć jakieś uszkodzenia linii, która, jak pamiętam, i tak nie była w najlepszym stanie (ostatni raz jechałem tą trasą w 2006 r. Wówczas przejazd pociągiem pospiesznym z Mrągowa do Mikołajek zabierał blisko godzinę. - #8 wasiukibic (2022-02-04 19:34:14)
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Czerwonka – Ełk (223)