OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Kędzierzyn Koźle Zachodnie – Baborów (195) (galeria)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2019-03-20 (opisy)

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. Werner & Hansjörg Brutzer (1981-06-10)
opis ⇵
Obraz
fot. andrzejkoza (2007-05-01)
opis ⇵
Obraz
fot. Krzysztof Brankowski (2015-03-09)
opis ⇵
Obraz
fot. Dawid Zegan (2016-08-08)
opis ⇵
Obraz
fot. Krzysztof Brankowski (2019-03-20)
opis ⇵
Obraz
fot. Krzysztof Brankowski (2019-03-20)
opis ⇵
Obraz
fot. Krzysztof Brankowski (2019-03-20)
opis ⇵
Obraz
fot. Krzysztof Brankowski (2019-03-20)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 zenOBeK (2020-02-27 21:57:30)
  • #2 (odp. na #1) Darek Nowak (2020-02-28 12:22:25)
    Wystarczy popatrzeć na komentarze nielicznych rozumnych, po co ta scieżka i w dodatku taka kosztowna (+kanalizacja).
  • #3 Azymut Przygoda (2020-05-01 05:27:37)
    Ścieżka rowerowa, jakiej mogą zazdrościć duże miasta aglomeracji. Super. Korzystamy regularnie. Oby więcej takich inwestycji.
  • #4 Watermarines (2021-06-24 19:32:07)
    Wystarczyło zrobić nasyp zniszczony po 1997 kilka przejazdów zrobić i byłoby pięknie. Teraz bym zacytował z KMiD "Pożegnanie z Parowozem, Namysłów-Kępno, Bukowa Śląska-Syców" "Wiele wiosek rolniczych zostało odciętych od infrastruktury, tylko po to by jakiś rowerzysta z miasta se przejechał i się zadowolił nie wiedząc, że kiedyś ta linia była użytkowana dosyć często przez mieszkańców okolicznych wiosek". Tak jak wiele linii kolejowych zostało położonych by gmina/ powiat zgarnęła pieniądze i wybudowała naprawdę niepotrzebną ścieżkę rowerową, przykład: Wolsztyn-Żagań. Najlepiej zrobiła kolejka świętokrzyska robiąc ścieżkę obok torów.
  • #5 (odp. na #4) wasiukibic (2021-06-25 10:55:31)
    To nie linia kolejowa została zlikwidowana, bo rowerzyści chcieli ścieżkę rowerową, tylko ścieżka rowerowa powstała, bo nie było szans na przywrócenie przewozów kolejowych. To, że ludzie jeździli i jeszcze przez kilka lat mieli nadzieję pojechać (nawet w tabeli SRJP była adnotacja, że pociągi kursują po ogłoszeniu) nie za bardzo interesowało władz kolejowych, czy też państwowych. To jest tak, że władza najpierw sama spowodowała wykluczenie komunikacyjne terenów położonych daleko od miast, a teraz, przynajmniej oficjalnie, będzie z tym wykluczeniem komunikacyjnym walczyć. Paranoja.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Kędzierzyn Koźle Zachodnie – Baborów (195)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...