OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Kędzierzyn Koźle Zachodnie – Baborów (195)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2019-03-20 (opisy)

Historia linii » [Link bezpośredni]

data odcinek zdarzenie uwagi
1898-09-15 Kędzierzyn-Koźle Zachodnie - Reńska Wieś Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1898-10-01 Reńska Wieś - Polska Cerekiew Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1908-07-01 Polska Cerekiew - Baborów Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1997 Kędzierzyn-Koźle Zachodnie - Polska Cerekiew Zamknięcie dla ruchu
ruch towarowy, pasażerski;
1997-07-01 Polska Cerekiew - Baborów Zamknięcie dla ruchu
ruch pasażerski;
1997-07-02 Kędzierzyn-Koźle Zachodnie - Polska Cerekiew Linia nieprzejezdna/remont
Podmyte mosty. Odcinek linii nie został wyremontowany po powodzi w 1997 roku kiedy to woda podmyła nasypy oraz mosty (info: Darek, 28-02-2011)
2012 Polska Cerekiew - Baborów Zamknięcie dla ruchu
ruch towarowy;
rok 2012 ruch pociągów zawieszony praktycznie już nic nie jeździ (info: Klub Miłośników Transportu Zbiorowego, 2013-10)
przed 2014-11 Kędzierzyn-Koźle Zachodnie - Polska Cerekiew Linia rozebrana
2017-03 Maciowakrze - Baborów Linia nieprzejezdna/remont
Rozebrano most nad Psiną i sąsiedni wiadukt.

Historia numeracji » [Link bezpośredni]

data odcinek numer uwagi
1985 Kędzierzyn-Koźle Zachodnie - Baborów 195
przed 2010 Polska Cerekiew - Baborów 195

Rozkłady jazdy » [Link bezpośredni]

1943 – 1954 »
1955 – 1966 »
1967 – 1986 »
1987 – 1999 »

Historia prędkości » [Link bezpośredni]

data odcinek prędkość km/h uwagi
2007-11-18 Polska Cerekiew - Baborów 20 km/h Import PLK2007_10
2011-03-11 Polska Cerekiew - Baborów 0 km/h Import PLK2011_03

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 zenOBeK (2020-02-27 21:57:30)
  • #2 (odp. na #1) Darek Nowak (2020-02-28 12:22:25)
    Wystarczy popatrzeć na komentarze nielicznych rozumnych, po co ta scieżka i w dodatku taka kosztowna (+kanalizacja).
  • #3 Azymut Przygoda (2020-05-01 05:27:37)
    Ścieżka rowerowa, jakiej mogą zazdrościć duże miasta aglomeracji. Super. Korzystamy regularnie. Oby więcej takich inwestycji.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Kędzierzyn Koźle Zachodnie – Baborów (195)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...