Linia Katowice – Legnica (137) (galeria)
Ostatnia zmiana: 2022-03-26 (przebieg)
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Łukasz Kiąca
(2018-10-23 12:03:42)
Remont wiaduktu kolejowego między Ząbkowicami a Piławą Górną w okolicach km 188
https://www.youtube.… -
#2
Łukasz Kiąca
(2019-06-05 21:24:58)
Pomiędzy Dzierżoniowem Śl. a Piławą Górną niedawno przeprowadzono rewitalizację 4,5 km toru szlakowego, w tym wymianę rozjazdu do kopalni kruszywa w Piławie. Wczoraj jechałem tą trasą i widziałem, że na tym odcinku prowadzone są prace przy usypywaniu podtorza w miejscu, gdzie biegł kiedyś drugi tor.
-
#3
Łukasz Kiąca
(2019-06-12 09:03:15)
Aktualnie realizowane są prace nad dokumentacją projektową w ramach projektu pn.: "Prace na linii kolejowej 137 na odcinku Kędzierzyn Koźle - Kamieniec Ząbkowicki - Legnica wraz z elektryfikacją". W zakresie zadania projektowane są prace na stacji Piława Górna oraz na odcinku Piława Górna - PO Piława Dolna od km 197,801 do km 202,200.
W ramach dokumentacji projektowej przewiduje się zakres prac:
- budowę 3 torów wraz z podtorzem, odwodnieniem i pozostałą infrastrukturą kolejową od km 198,350 do km 202,200
- budowę dwóch torów wraz z podtorzem, odwodnieniem i pozostałą infrastrukturą kolejową od km 198,350 do km 202,200
- przebudowę przepustu w km 197,802
- elektryfikację torów i rozjazdów
- przebudowę przepustu w km 198,153
- przebudowę wiaduktu w km 198,485
- przebudowę wiaduktu w km 198,710
- przebudowę przepustu w km 198,749
- przebudowę wiaduktu w km 198,924
- przebudowę przepustu w km 199,174
- przebudowę wiaduktu w km 199,431
- przebudowę posterunku bocznicowego PBSZ Piława Górna ZPKŁ w km 199,627
- przebudowę przepustu w km 199,889
Projekt pod nazwą: "Rewitalizacja linii kolejowej nr 137 na odcinku Legnica - Dzierżoniów Śląski", wpisany na listę podstawową w Krajowym Programie Kolejowym (zał. 3 poz. 14 nr. 3.014), nie będzie realizowany. Szacunkowa wartość projektu miała wynosić ok 65 mln zł, a finansowanie miało
być zapewnione z Regionalnych Programów Operacyjnych. -
#4
(odp. na #3)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-11-11 23:21:51)
Od 9 listopada do 3 grudnia na odcinku Ząbkowice Śląskie – Dzierżoniów kursować będzie komunikacja zastępcza.
-
#5
Stanisław Zagrobleny
(2021-02-05 10:13:11)
Od 14 grudnia 2020 po odcinku od Kamieńca do Nysy zaczął jeździć TLK relacji Jelenia Góra - Kraków, potem jeszcze w styczniu doszedł TLK "Kormoran" z Kudowy Zdroju (lub Polanicy Zdroju, nie pamiętam dokładniej) i oba jeżdżą codziennie. Można więc zmienić status linii na odcinku Kamieniec Ząbkowiecki - Nysa na ruch pasażerski i towarowy codzienny.
-
#6
(odp. na #5)
ACdVL (Andrzej)
(2021-02-05 12:40:46)
Z Polanicy, i to jest zadziwiające, iż skład nie kursuje do Kudowy. Ale dobre i to, mam nadzieję, że w przyszłości to poprawią - pod warunkiem, że będzie frekwencja. A ta, jak słyszę, jest nienajgorsza.
-
#7
Jacek
(2021-02-05 12:54:36)
TLKi pojadą dalej, jak przywrócą pozamykane stacje, jak choćby Szczytna, dla krzyżowań pociągów.
-
#8
113
(2021-04-25 14:59:41)
Czy wiadomo kiedy rozpoczęte będą prace modernizacyjne wraz z elektryfikacją linii?
-
#9
Błażej Kopka
(2022-02-11 17:41:45)
Między Nową Wsią Legnicką, a Przybyłowicami ma powstać nowy przystanek dla SSE - i tu ciekawostka - z peronami 200m!! Ciekawe co tam będzie jeździć :)
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Katowice – Legnica (137)