Linia Lublin Główny – Przeworsk (68)
Ostatnia zmiana: 2021-02-03 (podobiekty)
Historia linii » [Link bezpośredni]
data | odcinek | zdarzenie | uwagi |
---|---|---|---|
1900-01-14 | Stalowa Wola Rozwadów - Przeworsk | Otwarcie linii ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm; |
|
1914-12-31 | Lublin Główny - Niedrzwica Kościelna | Otwarcie linii ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm; |
|
1914-12-31 | Wilkołaz - Stalowa Wola Rozwadów | Otwarcie linii ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm; |
|
1926 | Niedrzwica Kościelna - Wilkołaz | Otwarcie linii ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm; |
prostowanie linii. |
pomiędzy 1942 a 1944 | Stalowa Wola Rozwadów - Przeworsk | Zmiana liczby torów torów: 2 lub więcej; |
|
pomiędzy 1970 a 1980 | Lublin Główny - Lublin Zemborzyce | Zmiana liczby torów torów: 2 lub więcej; |
|
1976-04-15 | Lublin Główny - Lublin Zemborzyce | Elektryfikacja/zmiana systemu zasilania system zasilania: 3000V DC; |
|
przed 1985 | Grodzisko Dolne - Przeworsk | Zmiana liczby torów torów: jeden; |
|
1989 | Rudnik nad Sanem - Przeworsk | Elektryfikacja/zmiana systemu zasilania system zasilania: 3000V DC; |
|
1989-12-01 | Stalowa Wola Rozwadów - Rudnik nad Sanem | Elektryfikacja/zmiana systemu zasilania system zasilania: 3000V DC; |
|
2018 | Lublin Zemborzyce - Kraśnik | Elektryfikacja/zmiana systemu zasilania system zasilania: 3000V DC; |
|
2018-03-01 | Lublin Zemborzyce - Kraśnik | Zamknięcie dla ruchu ruch towarowy, pasażerski; |
Zamknięcie odcinka w związku z elektryfikacją |
2018-09 | Lublin Główny - Kraśnik | Otwarcie dla ruchu ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; |
2 września oddano odcinek Lublin – Wilkołaz, a 9 Wilkołaz – Kraśnik. |
2018-09-02 | Kraśnik - Zaklików | Zamknięcie dla ruchu ruch towarowy, pasażerski; |
|
2019-03-29 | Zaklików - Stalowa Wola Rozwadów | Linia nieprzejezdna/remont |
|
2019-03-29 | Kraśnik - Zaklików | Otwarcie dla ruchu ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; |
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/z-lublina-pociagiem-juz-do-zaklikowa-91247.html |
2019-12-15 | Zaklików - Stalowa Wola Rozwadów | Przywrócenie przejezdności |
|
2020-12-13 | Kraśnik - Stalowa Wola Rozwadów | Elektryfikacja/zmiana systemu zasilania system zasilania: 3000V DC; |
Historia numeracji » [Link bezpośredni]
data | odcinek | numer | uwagi |
---|---|---|---|
1985 | Lublin Główny - Przeworsk | 68 |
Historia prędkości » [Link bezpośredni]
data | odcinek | prędkość km/h | uwagi |
---|---|---|---|
przed 2007-08-15 | Kępa - Charzewice | ↔ 80 km/h | od 94,662 do 101,510 |
przed 2007-08-15 | Wilkołaz Wieś - Kępa | ↔ 90 km/h | od 34,632 do 94,662 |
przed 2007-08-15 | Lublin Główny - Wilkołaz Wieś | ↔ 100 km/h | od 0 do 34,632 |
przed 2007-08-17 | Charzewice - Rudnik Stróża | ↔ 100 km/h | od 101,510 do 120,000 |
2007-11-18 | Leżajsk - Wierzawice | ← 80 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Nowa Sarzyna - Leżajsk | ← 100 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Łętownia - Leżajsk | → 100 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Łętownia - Nowa Sarzyna Kolonia | ← 100 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Nisko Podwolina - Łętownia | → 70 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Nisko Podwolina - Łętownia | ← 70 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Wilkołaz Wieś - Wilkołaz | ↔ 100 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Leżajsk - Wierzawice | → 80 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Wierzawice - Grodzisko Dolne | → 100 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Wierzawice - Grodzisko Dolne | ← 100 km/h | Import PLK2007_10 |
2007-11-18 | Grodzisko Dolne - Przeworsk | ↔ 100 km/h | Import PLK2007_10 |
2011-12-11 | Nowa Sarzyna Kolonia - Nowa Sarzyna | ← 100 km/h | |
2014-12-08 | Nisko Podwolina - Borowina | ↔ 100 km/h | Import PLK2014_12_PAS_SZYN |
2014-12-08 | Kraśnik - Szastarka | ↔ 120 km/h | Import PLK2014_12_PAS_SZYN |
2014-12-08 | Lublin Zemborzyce - Pułankowice | ↔ 120 km/h | Import PLK2014_12_PAS_SZYN |
2014-12-08 | Lublin Zalew - Lublin Zemborzyce | ↔ 120 km/h | Import PLK2014_12_PAS_SZYN |
2016-07-05 (???) | Lublin Główny - Lublin Zalew | ← 120 km/h | Import PLK2016_07 |
2017-01-10 (???) | Rudnik nad Sanem - Łętownia | ↔ 100 km/h | Import PLK2017_01 |
2017-01-10 (???) | Szastarka - Potok Kraśnicki | ↔ 120 km/h | Import PLK2017_01 |
2017-01-10 (???) | Potok Kraśnicki - Lipa | ↔ 100 km/h | Import PLK2017_01 |
2017-10 | Lublin Zemborzyce - Potok Kraśnicki | ↔ 100 km/h | Import PLK2017_10 |
2017-10 | Lublin Zalew - Lublin Zemborzyce | → 100 km/h | Import PLK2017_10 |
2018-02-09 | Lublin Zemborzyce - Potok Kraśnicki | ↔ 120 km/h | Import PLK2018_02 |
2018-02-09 | Lublin Zalew - Lublin Zemborzyce | → 120 km/h | Import PLK2018_02 |
2018-02-09 | Borowina - Rudnik nad Sanem | → 100 km/h | Import PLK2018_12 |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-12-12 21:05:35)
Od 13.12.2020 linia będzie w całości zelektryfikowana, przejezdna:
https://kurier-kolej…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Lublin Główny – Przeworsk (68)