fot. nieznany (1866) opis ⇵
Parowóz drogi żelaznej warszawsko - terespolskiej na moście nad Muchawką w Siedlcach w 1866 roku (być może w dniu otwarcia linii Warszawa - Siedlce).
fot. nieznany (1916) opis ⇵
Wysadzony most nad Bugiem między Terespolem a Brześciem podczas I wojny światowej.
fot. octanq (2013-08-14) opis ⇵
Most średnicowy: pociąg na torach dalekobieżnych jadący w kierunku Warszawy Wsch.;
fot. Mariusz (2014-06-29) opis ⇵
Czynne już oba tory linii nr 2 między starą lokalizacją wschodniej głowicy stacji Międzyrzec Podlaski, a przejazdem kolejowym przez ulicę Tadeusza Kościuszki. Widok w kierunku peronów stacji Międzyrzec Podl., Miś i Łukowa.
fot. Adrian Chromik (2014-07-21) opis ⇵
Poniżej – przyczółki po starym moście, powyżej – nowy most nad Zielawą w Perkowicach. W lewo perony przystanku Perkowice, Ogrodniki, Biała Podlaska, Łuków i Warszawa, w prawo Chotyłów, Małaszewicze i Terespol.
fot. Adrian Chromik (2014-07-28) opis ⇵
Wiadukt DK2 E30 nad linią nr 2 E20. Widok w kierunku posterunku odgałęźnego Doły, Siedlec Wschodnich i Warszawy.
fot. Adrian Chromik (2015-10-10) opis ⇵
Zakręt jeszcze starych, niezmodernizowanych torów linii nr 2 Warszawa Centralna – Terespol między Dobrynką a Magdalenką. Widok w kierunku post. odg. Mętraki, Dobrynki, Chotyłowa, Białej Podlaskiej i Łukowa. Przed II wojną światową, gdy te tereny nie były przygraniczne, nie było „suchego portu” w Małaszewiczach, to nie było tego zakrętu, tylko linia kolejowa była poprowadzona w linii prostej od Dobrynki aż do Kobylan. Odcinek ten, jak widać, nie został zmodernizowany. Czyżby w ramach modernizacji LCS Terespol były plany przywrócenia tej linii w prostym przebiegu, tak jak była poprowadzona przed II wojną?
fot. Adrian Chromik (2015-10-14) opis ⇵
Przepust wodny między Brzozowicą a Szaniawami w pobliżu Szaniaw. Widok w kierunku Brzozowicy, Międzyrzeca Podl. i Białej Podlaskiej.
fot. Adrian Chromik (2015-10-14) opis ⇵
Linia nr 2 Warszawa Centralna – Terespol między tunelem w ulicy Międzyrzeckiej a przystankiem Łuków Zapowiednik oraz zjazdy wschodniej głowicy stacji Łuków. Widok w kierunku głównej stacji Łuków, Siedlec i Warszawy.
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas. Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny. Treści prezentowane przez użytkowników nie są odzwierciedleniem poglądów administratorów strony.
Linia kolejowa Warszawa Zachodnia – Terespol (– Брэст-Цэнтральны) (2/459)