Linia Kraków Główny Osobowy – Kraków Bonarka
Ostatnia zmiana: 2022-06-08 (przebieg)
Historia linii » [Link bezpośredni]
data | odcinek | zdarzenie | uwagi |
---|---|---|---|
1888-01-18 | Kraków Główny - Kraków Bonarka | Otwarcie linii ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm; |
|
1911 | Kraków Główny - Kraków Bonarka | Zamknięcie dla ruchu ruch towarowy, pasażerski; |
|
1912 | Kraków Główny - Kraków Bonarka | Linia rozebrana |
Linia została zlikwidowana ponieważ w jej miejscu miała powstać ulica i nowoczesna dzielnica jak na tamte lata. To obecne aleje III wieszczy. Most na linii Kolejowej został zniszczony lecz po odbudowie służy jako drogowy. (info: raffi24, 2006-02-06) |
po 1912 | Kraków Główny - Kraków Bonarka | Zmienione przeznaczenie nowe przeznaczenie: droga utwardzona/ulica; |
Rozkłady jazdy » [Link bezpośredni]
1911 – 1911 » | ||
---|---|---|
rozkład | data | tabele |
Galicja 1911-1912 | pomiędzy 1911-05-01 a 1912-04-30 | 69, | Szczegóły » |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Kraków Główny Osobowy – Kraków Bonarka