OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Karol Miarka – KWK Polska Szyb Piast (KP 260)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2020-03-06 (przebieg)

Historia linii » [Link bezpośredni]

data odcinek zdarzenie uwagi
przed 1970 Karol Miarka - KWK Polska Szyb Piast Otwarcie linii
ruch towarowy; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
2000 (???) Karol Miarka - KWK Polska Szyb Piast Linia rozebrana

Historia numeracji » [Link bezpośredni]

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 wasiukibic (2020-02-25 19:27:02)
    Kolejna zagadka do rozwiązania. Czy z posterunku Karol Miarka w kierunku południowo-zachodnim biegły dwa tory, osobno dla mostu podsadzkowego w Łagiewnikach i stacji Marta, czy po drodze do Marty był jeszcze jeden posterunek odgałęźny (między Obi i Osiedlem Karmeńskiego? Pytanie zasadne z uwagi na konieczność wprowadzenia korekt na mapę i wrysowanie nowych obiektów.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Karol Miarka – KWK Polska Szyb Piast (KP 260)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...