OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Warszawa – Palmiry

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2016-01-28

Historia linii » [Link bezpośredni]

data odcinek zdarzenie uwagi
1929 Łomianki - Palmiry składnica amunicji Otwarcie linii
ruch towarowy; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1929 Warszawa Młocińska - Łomianki Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
przed 1940 Warszawa Młocińska - Łomianki Zamknięcie dla ruchu
ruch pasażerski;
1943 (???) Warszawa Młocińska - Palmiry Linia nieprzejezdna/remont
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny;
1945 Warszawa Młocińska - Palmiry składnica amunicji Linia rozebrana
Mapa http://mapa1945.um.warszawa.pl/init.html wskazuje że tory leżały do 45.

Historia numeracji » [Link bezpośredni]

Rozkłady jazdy » [Link bezpośredni]

rozkład data tabele
Polska, lato 1929 pomiędzy 1929-05 (???) a 1929-09-30 274, | Szczegóły »
Polska, zima 1929/1930 pomiędzy 1929-10-01 a 1930-05-14 274, | Szczegóły »
Polska, lato 1930 1930-05-15 274, | Szczegóły »
Polska, lato 1931 1931-05-15 274, | Szczegóły »
Polska, lato 1933 1933-05-15 613, | Szczegóły »
Polska, jesień 1937 pomiędzy 1937-09-06 a 1937-12-14 608, | Szczegóły »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Warszawa – Palmiry

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...