OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Łomża - źródła danych

Ostatnia zmiana: 2025-09-26

Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tego punktu

Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.

datatyptytułSzczegóły
1916-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Wojenny rozkład jazdy, dyrekcja warszawska, lato 1916
1919-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1919
1922-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1922
1923-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1923
1925-06-05 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1925
1926-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1926/1927
1927-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1927/1928
1928-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1928/1929
1929-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1929
1929-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1929/1930
1930-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1930
1931-10-04 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1931/1932
1933-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1933
1934-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1934
1935-09-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, jesień 1935
1936-09-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, jesień 1936
1937-12-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1937/1938
1938-10-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1938/1939
1939-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1939
1943-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Niemcy, lato 1943; część północna
1946-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1946/1947
1947-10-05 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1947/1948
1948-02-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1948

str. 165; Łomża

1948-05-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1948
1948-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1948/1949
1950-05-14 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1950
1951-05-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1951

str. 185; Łomża

1951-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1951/1952
1953-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1953
1953-06-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1953

str. 203; Łomża

1953-10-04 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1953/1954
1954-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1954/1955
1955-10-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1955/1956
1957-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1957-1958
1958-09-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1958/1959
1959-06-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1959

str. 248; Łomża

1960-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1960
1961-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1961/1962
1962-09-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1962/1963
1963-05-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1963
1964-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1964
1965-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1965-1966
1966-05-22 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1966

str. 254; Łomża

1967-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1967-1968
1970-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1970-1971
1971-05-23 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1971-1972
1973-06-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1973-1974
1975-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1975-1976
1975-06-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Alfabetyczny spis stacji i odpowiadajacych im numerów (ruch pasażerski)

str. 20; Łomża

1977-05-22 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1977-1978
1978-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1978-1979
1980-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1980-1981
1981-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1981-1982
1983-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1983-1984
1984-04-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Alfabetyczny spis stacji i ich symboli (ruch towarowy)

str. 21; Łomża

1985-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1985-1986
1987-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1987-1988
1989-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1989-1990
1990-05-27 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1990-1991
1992-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1992-1993
1993-01-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Spis stacji kolei normalnotorowych w przewozach towarowych

str. 19, 40; Łomża

1993-09-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1993/1994
tab. 520a: Ostrołęka – Śniadowo – Łomża – Ostrołęka
--- km; Łomża  (N)

linia nieczynna (KKA); brak pikietażu, nie wszystkie przystanki pokrywają się z punktami na sieci kolejowej

1995-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1995-1996
tab. 519a: Ostrołęka – Łomża – Ostrołęka
--- km; Łomża  (N)

linia nieczynna (KKA); brak pikietażu, nie wszystkie przystanki pokrywają się z punktami na sieci kolejowej

1997-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1997-1998
tab. 519a: Ostrołęka – Łomża – Ostrołęka
--- km; Łomża  (N)

linia nieczynna (KKA); brak pikietażu, nie wszystkie przystanki pokrywają się z punktami na sieci kolejowej

1997-07-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP (ruch towarowy)

str. 114; Łomża

1998-05-24 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1998-1999
tab. 519a: Ostrołęka – Łomża – Ostrołęka
--- km; Łomża  (N)

linia nieczynna (KKA); brak pikietażu, nie wszystkie przystanki pokrywają się z punktami na sieci kolejowej

1999-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1999-2000
tab. 519a: Ostrołęka – Łomża – Ostrołęka
50 km; Łomża  (N)

linia nieczynna (KKA); nie wszystkie przystanki pokrywają się z punktami na sieci kolejowej

2000-07-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP (tuch towarowy)

str. 88; Łomża

2014-02-07 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych

str. 24; Łomża

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #6 (odp. na #5) Paweł (2024-01-29 19:54:10)
    Budowa peronu to już miliony złotych. A nie tylko to jest tam to zrobienia.
  • #7 (odp. na #6) Igor13 (2024-01-29 22:32:18)
    No dobra, ale co jeszcze? Każde prace mają swoją cenę.
  • #8 Hendryk (2024-07-28 19:29:32)
    Tak szczerze pisząc, a potwierdzają to badania wśród mieszkańców - nie ma potrzeby istnienia linii kolejowej w Łomży. Ta smutna konstatacja wynika ze specyficznego podejścia społeczności do realiów i mentalności stadnej. Oczywiście, są zauważalne jednostki aktywne w zakresie renowacji i reaktywacji takiej linii i połączeń "ze światem", są to jednak jakieś stowarzyszenia lokalne i zupełnie ich działalność nie wpływa na realizację planów i nie pokrywa się to z wolą i działaniami władz samorządowych przez kolejne kadencje.

    O państwowej administracji szkoda wspominać, bo to pozostają już zastarzałe animozje, awersje i pretensje w kontaktach Łomża (Mazowsze) i Białystok (Podlaskie)... Rację bytu mogłoby mieć połączenie tzw. szprychy z Warszawy przez Ostrołękę do Łomży i dalej przez Pisz do Giżycka - no ale ponoć padło... :-(.

    Transport kolejowy znakomicie został zastąpiony przez transport drogowy, a silny rozwój infrastruktury drogowej = S61 i most-estakada przez Narew pozbawia sensu istnieje kolei w Łomży. Nie ma takiej potrzeby! Ruch towarowy jest ekonomicznie nieuzasadniony, a ruch pasażerski byłby śladowy i deficytowy. Nawet projekcje dla potrzeb militarnych są pod znakiem zapytania.

    Po infrastrukturze pozostały resztki toru o bardzo złej jakości! Traktowane zresztą jako w miarę nieszkodliwy, bo jednak pozostały niestrzeżone przejazdy kolejowe - traktowane jako zabytek i sporadyczna atrakcja uzupełniające małomiasteczkowe aspiracje rozrywkowe... Można śmiało prorokować, że koleją z Łomży "do świata" w XXI wieku nadal nie dojedziemy!
  • #9 (odp. na #8) Igor13 (2024-07-28 22:18:24)
    A skąd wziąłeś takie informacje?
  • #10 Igor13 (2024-07-30 17:15:32)
    Ogłoszono dzisiaj przetarg na prace. Do wykonania wybrano wariant bez elektryfikacji.
  • #11 (odp. na #10) Paweł (2024-07-31 09:22:16)
    I dużo wariantów z opcjami.
  • #12 Paweł (2024-09-09 11:25:55)
    @Hendryku kiedy przeprowadzano te badania wśród mieszkańców?
  • #13 (odp. na #10) X. Piast II Chrobry (2025-04-22 14:38:11)
    "22.04.2025, Łomża (PAP) - W 2026 roku mają pojechać pierwsze pociągi pasażerskie z Łomży (Podlaskie) - poinformował we wtorek minister infrastruktury Dariusz Klimczak.
    Jak podkreślił, kolej wróci do tego miasta po 30 latach przerwy.
    Inwestycję w ramach programu Kolej Plus realizuje PKP PLK, które we wtorek podpisało umowę z wybraną w przetargu firmą ZUE. Wartość inwestycji to 367 mln zł brutto.
    W ramach projektu zrewitalizowana ma być linia kolejowa Łomża-Śniadowo-Łapy, co pozwoli połączyć koleją Łomżę z Białymstokiem.
    Cała inwestycja ma być gotowa w 2029 roku."
    https://stooq.pl/n/?…
  • #14 Paweł (2025-05-07 21:00:35)
    @Hendryk, czekamy na odpowiedź.
  • #15 Patryk Durka (2025-05-22 11:42:47)
    Bardzo dobra wiadomość, przywraca połączenie!

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Łomża

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...