OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Olsztyn Główny – Bogaczewo (220) - źródła danych

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2024-01-04 (przebieg)

Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tej linii

Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.

datatyptytułSzczegóły
1903-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Prusy, lato 1903; część północna

Pokaż tabele RJP »

1914-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Niemcy, maj 1914

Pokaż tabele RJP »

1941-11-01 Publiczne rozkłady jazdy Generalne Gubernatorstwo, zima 1941/1942

Pokaż tabele RJP »

1943-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Niemcy, lato 1943; część północna

Pokaż tabele RJP »

1943-11-01 Publiczne rozkłady jazdy Generalne Gubernatorstwo, zima 1943/1944

Pokaż tabele RJP »

1946-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1946/1947

Pokaż tabele RJP »

1947-10-05 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1947/1948

Pokaż tabele RJP »

1948-05-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1948

Pokaż tabele RJP »

1948-05-09 Służbowe rozkłady jazdy DOKP Olsztyn, lato 1948, zeszyt 10a

Pokaż tabele RJP »

1948-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1948/1949

Pokaż tabele RJP »

1950-05-14 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1950

Pokaż tabele RJP »

1951-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1951/1952

Pokaż tabele RJP »

1953-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1953

Pokaż tabele RJP »

1953-10-04 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1953/1954

Pokaż tabele RJP »

1954-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1954/1955

Pokaż tabele RJP »

1955-10-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1955/1956

Pokaż tabele RJP »

1957-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1957-1958

Pokaż tabele RJP »

1957-09-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1957/1958

Pokaż tabele RJP »

1958-09-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1958/1959

Pokaż tabele RJP »

1960-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1960

Pokaż tabele RJP »

1961-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1961/1962

Pokaż tabele RJP »

1962-09-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1962/1963

Pokaż tabele RJP »

1963-05-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1963

Pokaż tabele RJP »

1964-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1964

Pokaż tabele RJP »

1965-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1965-1966

Pokaż tabele RJP »

1967-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1967-1968

Pokaż tabele RJP »

1970-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1970-1971

Pokaż tabele RJP »

1971-05-23 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1971-1972

Pokaż tabele RJP »

1973-06-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1973-1974

Pokaż tabele RJP »

1975-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1975-1976

Pokaż tabele RJP »

1977-05-22 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1977-1978

Pokaż tabele RJP »

1978-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1978-1979

Pokaż tabele RJP »

1980-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1980-1981

Pokaż tabele RJP »

1981-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1981-1982

Pokaż tabele RJP »

1983-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1983-1984

Pokaż tabele RJP »

1985-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1985-1986

Pokaż tabele RJP »

1985-06-27 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych D 29, wykaz Linii kolejowych str. 32 : Olsztyn Główny – Bogaczewo
1987-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1987-1988

Pokaż tabele RJP »

1989-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1989-1990

Pokaż tabele RJP »

1990-05-27 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1990-1991

Pokaż tabele RJP »

1992-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1992-1993

Pokaż tabele RJP »

1993-09-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1993/1994

Pokaż tabele RJP »

1994-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1994

Pokaż tabele RJP »

1995-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1995-1996

Pokaż tabele RJP »

1997-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1997-1998

Pokaż tabele RJP »

1998-05-24 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1998-1999

Pokaż tabele RJP »

1999-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1999-2000

Pokaż tabele RJP »

2000-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 2000-2001

Pokaż tabele RJP »

2005-12-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 2005-2006

Pokaż tabele RJP »

2007-01-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 2007-2008

Pokaż tabele RJP »

2010-11-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 2010-2011

Pokaż tabele RJP »

2014-02-07 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych str. 57 : Olsztyn Główny – Bogaczewo

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Darek Nowak (2020-04-19 23:58:20)
    Ciekawa jest relacja TLK "Nogat" wkoło Warmii do Warszawy, przez Elbląg, Malbork, Iławę i dalej Działdowo, 6 H jazdy:
    https://koleo.pl/poc…
  • #2 tomimaki (2020-11-11 15:39:21)
    Obecnie na odcinku Olsztyn Główny - Olsztyn Gutkowo pociągi kursują z ograniczoną prędkością, w rejonach przejazdów drogowych i przejść dla pieszych ze względu na niedziałającą sygnalizację.
  • #3 113 (2021-05-30 13:41:14)
    Czy odcinek Olsztyn Główny - Olsztyn Gutkowo nie powinien być oznaczony jako przejezdny, czy jeszcze trwają drobne prace przy torowisku ?
  • #4 Antek Kujawski (2024-12-09 21:35:37)
    Zastanawia mnie ten nietypowy przebieg trasy, pomiędzy Małdytami a Pasłękiem. Czemu jest tam taki dziwaczny zakręt o 90, po czym ta linia znowu zakręca o 90 stopni. Czemu tak to jest, zamiast prostego odcinka?
  • #5 (odp. na #4) Paweł Skup (2024-12-09 22:19:45)
    Na mój nos: Bo tam, patrząc od Małdyt, są "góry" (30-40 m deniwelacji), potem dolina rzeki, a na koniec trzeba zajechać do wsi nie tak przez chałupy na skos, tylko południkowo, jak stoją domy. Polecam obejrzeć z podkładem NMT. Wszystko stanie się jasne.
  • #6 (odp. na #5) Antek Kujawski (2024-12-11 08:48:44)
    Może to mieć sens, ale jak dla mnie, to bardziej mi to wygląda na to, jakby ktoś chciał zrobić most kolejowy nad równoległą drogą, bo cały czas linia biegnie wzdłuż dawnej 7, po czym w miejscu dziwnego zakrętu przecina mostem kolejowym. Tak czy siak, bezsensowne rozwiązanie, bo most drogowy byłby prostszy i tańszy w budowie.
  • #7 (odp. na #6) Paweł Skup (2024-12-11 21:52:43)
    Zaraz zaraz, a czy uważasz, że w momencie budowy linii kolejowej, siódemka tam już była? Bo moim zdaniem powstała jakieś 70 lat później. Natomiast stara droga biegła przez Zielonkę Pasłęcką "city", z torami łączyła się jedynie na przełęczy, a potem biegła sobie jak tam chciała. Tory zaś musiały zachować geometrię, która będzie bezpieczna zarówno dla pociągów, jak i kieszeni ich właścicieli w trakcie budowy i późniejszej eksploatacji, a więc zachować parametry techniczne i ekonomiczne. W skrócie: nachylenia toru, zaliczenie postoju w Cierpkiem, brak budowy drogich mostów i wiaduktów, minimum wywłaszczeń. A później DK7, czy wtedy E81, jako obwodnicę Zielonki, puszczono przyklejoną do torów, bo tory szły po max równym, jakie dało się uzyskać jeszcze te 70 lat wcześniej. Ot i cała tajemnica. A że 7 poszła diretą i do Cierpkiego nie zajeżdżała, to nikomu nie przeszkadzało, po peks pewnie zajeżdżał, po lokalnych drogach, a autem to wiadomo. Dla mnie żadnych nadprzyrodzonych rzeczy tu nie ma. A że ciekawie wygląda, to inna sprawa.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Olsztyn Główny – Bogaczewo (220)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...