Olsztyn Główny – Bogaczewo (220) - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2024-01-04 (przebieg)
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tej linii
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1903-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Prusy, lato 1903; część północna |
Pokaż tabele RJP » |
1914-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, maj 1914 |
Pokaż tabele RJP » |
1941-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Generalne Gubernatorstwo, zima 1941/1942 |
Pokaż tabele RJP » |
1943-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, lato 1943; część północna |
Pokaż tabele RJP » |
1943-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Generalne Gubernatorstwo, zima 1943/1944 |
Pokaż tabele RJP » |
1946-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1946/1947 |
Pokaż tabele RJP » |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 |
Pokaż tabele RJP » |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 |
Pokaż tabele RJP » |
1948-05-09 | Służbowe rozkłady jazdy | DOKP Olsztyn, lato 1948, zeszyt 10a |
Pokaż tabele RJP » |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 |
Pokaż tabele RJP » |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
Pokaż tabele RJP » |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 |
Pokaż tabele RJP » |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 |
Pokaż tabele RJP » |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 |
Pokaż tabele RJP » |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 |
Pokaż tabele RJP » |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 |
Pokaż tabele RJP » |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 |
Pokaż tabele RJP » |
1957-09-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1957/1958 |
Pokaż tabele RJP » |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 |
Pokaż tabele RJP » |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 |
Pokaż tabele RJP » |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 |
Pokaż tabele RJP » |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 |
Pokaż tabele RJP » |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 |
Pokaż tabele RJP » |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 |
Pokaż tabele RJP » |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 |
Pokaż tabele RJP » |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 |
Pokaż tabele RJP » |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 |
Pokaż tabele RJP » |
1971-05-23 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1971-1972 |
Pokaż tabele RJP » |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 |
Pokaż tabele RJP » |
1975-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1975-1976 |
Pokaż tabele RJP » |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 |
Pokaż tabele RJP » |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 |
Pokaż tabele RJP » |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 |
Pokaż tabele RJP » |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 |
Pokaż tabele RJP » |
1983-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1983-1984 |
Pokaż tabele RJP » |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 |
Pokaż tabele RJP » |
1985-06-27 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | D 29, wykaz Linii kolejowych | str. 32 : Olsztyn Główny – Bogaczewo |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 |
Pokaż tabele RJP » |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 |
Pokaż tabele RJP » |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 |
Pokaż tabele RJP » |
1992-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1992-1993 |
Pokaż tabele RJP » |
1993-09-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1993/1994 |
Pokaż tabele RJP » |
1994-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1994 |
Pokaż tabele RJP » |
1995-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1995-1996 |
Pokaż tabele RJP » |
1997-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1997-1998 |
Pokaż tabele RJP » |
1998-05-24 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1998-1999 |
Pokaż tabele RJP » |
1999-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1999-2000 |
Pokaż tabele RJP » |
2000-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2000-2001 |
Pokaż tabele RJP » |
2005-12-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2005-2006 |
Pokaż tabele RJP » |
2007-01-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2007-2008 |
Pokaż tabele RJP » |
2010-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2010-2011 |
Pokaż tabele RJP » |
2014-02-07 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych | str. 57 : Olsztyn Główny – Bogaczewo |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Darek Nowak
(2020-04-19 23:58:20)
Ciekawa jest relacja TLK "Nogat" wkoło Warmii do Warszawy, przez Elbląg, Malbork, Iławę i dalej Działdowo, 6 H jazdy:
https://koleo.pl/poc… -
#2
tomimaki
(2020-11-11 15:39:21)
Obecnie na odcinku Olsztyn Główny - Olsztyn Gutkowo pociągi kursują z ograniczoną prędkością, w rejonach przejazdów drogowych i przejść dla pieszych ze względu na niedziałającą sygnalizację.
-
#3
113
(2021-05-30 13:41:14)
Czy odcinek Olsztyn Główny - Olsztyn Gutkowo nie powinien być oznaczony jako przejezdny, czy jeszcze trwają drobne prace przy torowisku ?
-
#4
Antek Kujawski
(2024-12-09 21:35:37)
Zastanawia mnie ten nietypowy przebieg trasy, pomiędzy Małdytami a Pasłękiem. Czemu jest tam taki dziwaczny zakręt o 90, po czym ta linia znowu zakręca o 90 stopni. Czemu tak to jest, zamiast prostego odcinka?
-
#5
(odp. na #4)
Paweł Skup
(2024-12-09 22:19:45)
Na mój nos: Bo tam, patrząc od Małdyt, są "góry" (30-40 m deniwelacji), potem dolina rzeki, a na koniec trzeba zajechać do wsi nie tak przez chałupy na skos, tylko południkowo, jak stoją domy. Polecam obejrzeć z podkładem NMT. Wszystko stanie się jasne.
-
#6
(odp. na #5)
Antek Kujawski
(2024-12-11 08:48:44)
Może to mieć sens, ale jak dla mnie, to bardziej mi to wygląda na to, jakby ktoś chciał zrobić most kolejowy nad równoległą drogą, bo cały czas linia biegnie wzdłuż dawnej 7, po czym w miejscu dziwnego zakrętu przecina mostem kolejowym. Tak czy siak, bezsensowne rozwiązanie, bo most drogowy byłby prostszy i tańszy w budowie.
-
#7
(odp. na #6)
Paweł Skup
(2024-12-11 21:52:43)
Zaraz zaraz, a czy uważasz, że w momencie budowy linii kolejowej, siódemka tam już była? Bo moim zdaniem powstała jakieś 70 lat później. Natomiast stara droga biegła przez Zielonkę Pasłęcką "city", z torami łączyła się jedynie na przełęczy, a potem biegła sobie jak tam chciała. Tory zaś musiały zachować geometrię, która będzie bezpieczna zarówno dla pociągów, jak i kieszeni ich właścicieli w trakcie budowy i późniejszej eksploatacji, a więc zachować parametry techniczne i ekonomiczne. W skrócie: nachylenia toru, zaliczenie postoju w Cierpkiem, brak budowy drogich mostów i wiaduktów, minimum wywłaszczeń. A później DK7, czy wtedy E81, jako obwodnicę Zielonki, puszczono przyklejoną do torów, bo tory szły po max równym, jakie dało się uzyskać jeszcze te 70 lat wcześniej. Ot i cała tajemnica. A że 7 poszła diretą i do Cierpkiego nie zajeżdżała, to nikomu nie przeszkadzało, po peks pewnie zajeżdżał, po lokalnych drogach, a autem to wiadomo. Dla mnie żadnych nadprzyrodzonych rzeczy tu nie ma. A że ciekawie wygląda, to inna sprawa.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Olsztyn Główny – Bogaczewo (220)