OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Tychy – Mysłowice Kosztowy (179) - źródła danych

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2023-11-27 (przebieg)

Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tej linii

Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.

datatyptytułSzczegóły
1950-05-14 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1950

Pokaż tabele RJP »

1953-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1953

Pokaż tabele RJP »

1957-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1957-1958

Pokaż tabele RJP »

1957-09-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1957/1958

Pokaż tabele RJP »

1958-09-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1958/1959

Pokaż tabele RJP »

1960-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1960

Pokaż tabele RJP »

1961-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1961/1962

Pokaż tabele RJP »

1962-09-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1962/1963

Pokaż tabele RJP »

1963-05-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1963

Pokaż tabele RJP »

1964-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1964

Pokaż tabele RJP »

1965-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1965-1966

Pokaż tabele RJP »

1967-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1967-1968

Pokaż tabele RJP »

1970-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1970-1971

Pokaż tabele RJP »

1971-05-23 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1971-1972

Pokaż tabele RJP »

1973-06-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1973-1974

Pokaż tabele RJP »

1975-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1975-1976

Pokaż tabele RJP »

1977-05-22 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1977-1978

Pokaż tabele RJP »

1978-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1978-1979

Pokaż tabele RJP »

1980-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1980-1981

Pokaż tabele RJP »

1981-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1981-1982

Pokaż tabele RJP »

1983-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1983-1984

Pokaż tabele RJP »

1985-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1985-1986

Pokaż tabele RJP »

1985-06-27 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych D 29, wykaz Linii kolejowych str. 27 : Tychy – Lędziny
1987-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1987-1988

Pokaż tabele RJP »

1989-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1989-1990

Pokaż tabele RJP »

1990-05-27 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1990-1991

Pokaż tabele RJP »

1992-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1992-1993

Pokaż tabele RJP »

1993-09-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1993/1994

Pokaż tabele RJP »

1994-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1994

Pokaż tabele RJP »

1995-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1995-1996

Pokaż tabele RJP »

1997-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1997-1998

Pokaż tabele RJP »

1998-05-24 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1998-1999

Pokaż tabele RJP »

1999-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1999-2000

Pokaż tabele RJP »

2000-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 2000-2001

Pokaż tabele RJP »

2007-01-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 2007-2008

Pokaż tabele RJP »

2010-11-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 2010-2011

Pokaż tabele RJP »

2014-02-07 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych str. 48 : Tychy – Mysłowice Kosztowy MKSB1

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Adolf Nowak de Piaskowski (2020-10-25 21:38:40)
    Linia pasażerska powinna zostać uruchomiona nie jak teraz z końcówką na Lodowisku ale pociągnięta dalej 3,2 km do ul. Serdecznej.
    Peron powinien kończyć się przed nią (przed przejazdem) i być po jej prawej stronie długi na 120 metrów.
    Ruch towarowy tu niewielki więc nawet nie potrzeba by rozjazdu i osobnego toru bocznego jak w przypadku Lodowiska.

    Dodatkowy przystanek powinien być przed ul. Urbanowicką zamiast poprzedniej jego lokalizacji.
    Cała strefa przemysłowa ma ok. 2,5 km długości a łącznie ok 4 km2 powierzchni i napewno gdyby pociągi tu kursowały byłoby większe zapełnienie.

    Tak faktycznie, na odcinku 1,3 km od końca przystanku Gota - Roweckiego do końca "Lodowiska" linia jest jakby 3 torowa choć tor południowy to faktycznie
    bocznica do ciepłowni "Tauron - u".
  • #2 113 (2022-11-14 16:30:07)
    Czy wie ktoś, czy są jakieś wstępne plany do reaktywacji połączeń pasażerskich do Lędzin? Z tego co wiem na listę zamierzeń inwestycyjnych wpisany jest odcinek Tychy Miasto - Baraniec. A o odcinku Baraniec - Mysłowice Kosztowy nie ma za bardzo słowa. Przydałoby przywrócić połączenia pasażerskie do Lędzin, zwłaszcza, że można byłoby tutaj robić tzw kółeczko do Katowic.
  • #3 R. Kotowski (2025-07-11 12:28:41)
    PKP PLK pozyskało pieniądze na przywrócenie do życia linii kolejowej między Tychami a Bieruniem Starym. Pochodzą one z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS). Przetarg jest planowany jeszcze w 2025 roku.https://www.slazag.p…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Tychy – Mysłowice Kosztowy (179)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...