OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Koronowo - źródła danych

Ostatnia zmiana: 2024-06-11

Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tego punktu

Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.

datatyptytułSzczegóły
1914-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Niemcy, maj 1914
1922-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1922
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1923-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1923
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1925-06-05 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1925
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1926-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1926/1927
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1927-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1927/1928
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1928-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1928/1929
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1929-05-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1929
tab. 31: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1929-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1929/1930
tab. 31: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1930-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1930
tab. 31: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1931-10-04 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1931/1932
tab. 31: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1933-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1933
tab. 122: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1934-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1934
tab. 122: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1935-09-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, jesień 1935
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1936-09-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, jesień 1936
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1937-12-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1937/1938
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1938-10-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1938/1939
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1939-05-15 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1939
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1943-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Niemcy, lato 1943; część północna
1945-10-25 Publiczne rozkłady jazdy Północna DOKP, zima 1945
tab. 28a: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1946-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1946/1947
tab. 292: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1947-10-05 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1947/1948
tab. 292: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1948-02-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1948

str. 130; Koronowo

1948-05-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1948
tab. 452: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1948-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1948/1949
tab. 452: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1950-05-14 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1950
tab. 438: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1951-05-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1951

str. 149; Koronowo

1951-10-07 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1951/1952
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1953-05-17 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1953
tab. 434: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1953-06-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1953

str. 163; Koronowo

1953-10-04 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1953/1954
tab. 434: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1954-10-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1954/1955
tab. 434: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1955-10-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1955/1956
tab. 434: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1957-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1957-1958
tab. 434: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1958-09-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1958/1959
tab. 434: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo 

1959-06-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1959

str. 197; Koronowo

1960-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1960
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1961-10-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1961/1962
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1962-09-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska, zima 1962/1963
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1963-05-26 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1963
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1964-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, lato 1964
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1965-05-30 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1965-1966
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1966-05-22 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1966

str. 206; Koronowo

1967-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1967-1968
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1970-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1970-1971
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1971-05-23 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1971-1972
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1973-06-03 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1973-1974
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1975-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1975-1976
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1975-06-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Alfabetyczny spis stacji i odpowiadajacych im numerów (ruch pasażerski)

str. 16; Koronowo

1977-05-22 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1977-1978
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1978-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska, 1978-1979
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1980-06-01 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1980-1981
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1981-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1981-1982
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1983-05-29 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1983-1984
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1984-04-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Alfabetyczny spis stacji i ich symboli (ruch towarowy)

str. 19; Koronowo

1985-06-02 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1985-1986
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1987-05-31 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1987-1988
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1989-05-28 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1989-1990
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1990-05-27 Publiczne rozkłady jazdy Polska 1990-1991
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo 

1993-01-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Spis stacji kolei normalnotorowych w przewozach towarowych

str. 17, 38; Koronowo

1997-07-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP (ruch towarowy)

str. 93; Koronowo

2000-07-01 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz Odległości Taryfowych PKP (tuch towarowy)

str. 72; Koronowo

2014-02-07 Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych

str. 60; Koronowo

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 JanW (2020-09-10 18:40:39)
    Przepraszam mam pytanie, czy Koronowo miało osobną nastawnię czy "dobudówkę" - czyli nastawnię mieszczącą się w budynku dworca??? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  • #2 Dawid Jastrzębski (2020-09-10 21:35:50)
    Raczej nie, rzekomo wszystko ręcznie nastawiano itp.
  • #3 Rafał Wąsowicz (2020-11-07 10:08:53)
    Jakaś forma urządzeń srk musiała być, ponieważ są pozostałości po pędniach do semaforów. Pytanie skąd i jak je nastawiano? Prawdopodobnie urządzenia nastawcze były w budynku, a obciążenie na zewnątrz.
  • #4 wasiukibic (2021-02-15 21:58:47)
  • #5 (odp. na #4) Tomasz (2021-02-15 22:52:23)
    To dopiero początek.
  • #6 wasiukibic (2021-02-16 19:21:53)
    Od samego początku twierdziłem, ze jest to chamska zagrywka propagandowa ze strony obecnie rządzących, aby z jednej strony pokazywać, jacy my to nie jesteśmy zajebiści, bo chcemy odbudowywać to, co zniszczyli poprzednicy, z drugiej strony przerzucając część kosztów na niebogate samorządy. Co więcej, samorząd ponoszący koszty nie ma żadnej gwarancji, że temat wypali, a jeżeli nawet, to robiąc robotę przez PLK koszty będą horrendalnie wielkie. Czyli zawiniła państwowa PKP/PLK, ale płacić za to ma gmina/powiat i jeszcze udowadniać za grubą kasę, że kolej jest faktycznie potrzebna. No ale lepiej wywalać kasę na lotnisko w Radomiu czy inne mrzonki w postaci CPK.
    Jedyne wyjście, to jak w przypadku woj. dolnośląskiego - przejmować linię od tych państwowych dziadów, remontować własnym sumptem i uruchamiać przewozy, nie oglądają się na ten cały pekapowski syf.
  • #7 wasiukibic (2021-09-16 10:41:17)
  • #8 wasiukibic (2022-04-22 12:03:18)
    https://www.nakolei.…
    "Bardzo się zaangażowaliśmy w Program Kolej Plus, pomagaliśmy pisać odpowiednie wnioski, uczestniczyliśmy w projektowaniu linii kolejowej. Niestety problemem są pieniądze, a właściwie ich brak. Samorządów lokalnych nie stać na samodzielne finansowanie odpowiedniej dokumentacji potrzebnej do realizacji Programu. W przypadku Gminy Koronowo jest to kwota około 2,5 mln złotych. Dlatego też oficjalnie apelujemy, My działacze Lewicy oraz posłowie z okręgu bydgoskiego i toruńskiego do Szanownego Pana Marszałka i Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego o zaangażowanie finansowe dla projektów złożonych w ramach programu Kolej Plus dla samorządów Koronowa, Chełmna i Żnina – apelował jeszcze na przełomie lutego i marca Michał Wysocki, działacz z regionu."
    Czyli mimo, że linia kolejowa jest potrzebna, to jednak nic z tego, bo samorząd wyższego szczebla nie jest nastawiony przychylnie, rząd może dzięki temu oficjalnie umyć rączki, a Pinokio odtrąbić sukces. Tymczasem: "Po pierwsze, szacunkowa wartość wszystkich projektów zgłoszonych przez samorządy wynosi około 30 mld zł, natomiast całkowity budżet Programu Kolej Plus wynosi nieco około 6 mld zł (pokrycie 1/5 wartości zgłoszonych projektów) – mówiła w maju 2021 r. dla 'NaKolei.pl’ Jadwiga Rajkiewicz, Dyrektor Wydziału Infrastruktury i Transportu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego." - a więc na dzień dobry wiadomo było, że kołderka jest za krótka. To jeszcze przed niedawną waloryzacją budżetu. Szkoda, że na konferencjach prasowych, czy różnych propagandowych pogadankach nie padają niewygodne pytania oraz brak jest odpowiedniej, społecznej, medialnej i politycznej presji na organach rządowych, żeby zrewidować niesprawiedliwe warunki brzegowe, jakie są narzucone w tym, jakkolwiek słusznym z założenia programie.
  • #9 Krytyk (2023-10-24 15:21:03)
    A to Koronowo to kiedyś miało połączenie kolejowe z Bydgoszczą?
    Czy to od zawsze była taka odnoga?
  • #10 Błażej Kopka (2023-10-24 16:58:11)
    Dla kolei normalnotorowej zawsze kończyło się odnogą, choć plany przedłużenia "zawsze" były i są. Oczywiście z Kornowa dalej do Bydgoszczy biegł z kolei tor wąski.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Koronowo

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...