Koronowo - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2024-06-11
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tego punktu
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1914-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, maj 1914 |
tab. 274a: Praust Bagnitz – Crone
20,5 km; Crone |
1922-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1922 |
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1923-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1923 |
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1925-06-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1925 |
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1926-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1926/1927 |
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1927-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1927/1928 |
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1928-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1928/1929 |
tab. 15: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1929-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1929 |
tab. 31: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1929-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1929/1930 |
tab. 31: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1930-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1930 |
tab. 31: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1931-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1931/1932 |
tab. 31: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1933-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1933 |
tab. 122: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1934-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1934 |
tab. 122: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1935-09-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1935 |
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1936-09-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1936 |
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1937-12-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1937/1938 |
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1938-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1938/1939 |
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1939-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1939 |
tab. 133: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1943-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, lato 1943; część północna |
tab. 131w: Tuchel – Prust-Bagnitz – Krone (Brahe)
42,7 km; Krone (Brahe) |
1945-10-25 | Publiczne rozkłady jazdy | Północna DOKP, zima 1945 |
tab. 28a: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1946-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1946/1947 | |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 | |
1948-02-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1948 |
str. 130; Koronowo |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 |
tab. 452: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 |
tab. 452: Tuchola – Koronowo
44 km; Koronowo |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
tab. 438: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1951-05-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1951 |
str. 149; Koronowo |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 | |
1953-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1953 |
str. 163; Koronowo |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 | |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 | |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 | |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 | |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 | |
1959-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1959 |
str. 197; Koronowo |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 | |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 | |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 | |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 | |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 | |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 | |
1966-05-22 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1966 |
str. 206; Koronowo |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 | |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 | |
1971-05-23 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1971-1972 | |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 | |
1975-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1975-1976 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1975-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i odpowiadajacych im numerów (ruch pasażerski) |
str. 16; Koronowo |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1983-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1983-1984 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1984-04-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i ich symboli (ruch towarowy) |
str. 19; Koronowo |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 |
tab. 434: Tuchola – Koronowo
43 km; Koronowo |
1993-01-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Spis stacji kolei normalnotorowych w przewozach towarowych |
str. 17, 38; Koronowo |
1997-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (ruch towarowy) |
str. 93; Koronowo |
2000-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (tuch towarowy) |
str. 72; Koronowo |
2014-02-07 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych |
str. 60; Koronowo |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
JanW
(2020-09-10 18:40:39)
Przepraszam mam pytanie, czy Koronowo miało osobną nastawnię czy "dobudówkę" - czyli nastawnię mieszczącą się w budynku dworca??? Z góry dziękuję za odpowiedź.
-
#2
Dawid Jastrzębski
(2020-09-10 21:35:50)
Raczej nie, rzekomo wszystko ręcznie nastawiano itp.
-
#3
Rafał Wąsowicz
(2020-11-07 10:08:53)
Jakaś forma urządzeń srk musiała być, ponieważ są pozostałości po pędniach do semaforów. Pytanie skąd i jak je nastawiano? Prawdopodobnie urządzenia nastawcze były w budynku, a obciążenie na zewnątrz.
- #4 wasiukibic (2021-02-15 21:58:47)
-
#5
(odp. na #4)
Tomasz
(2021-02-15 22:52:23)
To dopiero początek.
-
#6
wasiukibic
(2021-02-16 19:21:53)
Od samego początku twierdziłem, ze jest to chamska zagrywka propagandowa ze strony obecnie rządzących, aby z jednej strony pokazywać, jacy my to nie jesteśmy zajebiści, bo chcemy odbudowywać to, co zniszczyli poprzednicy, z drugiej strony przerzucając część kosztów na niebogate samorządy. Co więcej, samorząd ponoszący koszty nie ma żadnej gwarancji, że temat wypali, a jeżeli nawet, to robiąc robotę przez PLK koszty będą horrendalnie wielkie. Czyli zawiniła państwowa PKP/PLK, ale płacić za to ma gmina/powiat i jeszcze udowadniać za grubą kasę, że kolej jest faktycznie potrzebna. No ale lepiej wywalać kasę na lotnisko w Radomiu czy inne mrzonki w postaci CPK.
Jedyne wyjście, to jak w przypadku woj. dolnośląskiego - przejmować linię od tych państwowych dziadów, remontować własnym sumptem i uruchamiać przewozy, nie oglądają się na ten cały pekapowski syf. - #7 wasiukibic (2021-09-16 10:41:17)
-
#8
wasiukibic
(2022-04-22 12:03:18)
https://www.nakolei.…
"Bardzo się zaangażowaliśmy w Program Kolej Plus, pomagaliśmy pisać odpowiednie wnioski, uczestniczyliśmy w projektowaniu linii kolejowej. Niestety problemem są pieniądze, a właściwie ich brak. Samorządów lokalnych nie stać na samodzielne finansowanie odpowiedniej dokumentacji potrzebnej do realizacji Programu. W przypadku Gminy Koronowo jest to kwota około 2,5 mln złotych. Dlatego też oficjalnie apelujemy, My działacze Lewicy oraz posłowie z okręgu bydgoskiego i toruńskiego do Szanownego Pana Marszałka i Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego o zaangażowanie finansowe dla projektów złożonych w ramach programu Kolej Plus dla samorządów Koronowa, Chełmna i Żnina – apelował jeszcze na przełomie lutego i marca Michał Wysocki, działacz z regionu."
Czyli mimo, że linia kolejowa jest potrzebna, to jednak nic z tego, bo samorząd wyższego szczebla nie jest nastawiony przychylnie, rząd może dzięki temu oficjalnie umyć rączki, a Pinokio odtrąbić sukces. Tymczasem: "Po pierwsze, szacunkowa wartość wszystkich projektów zgłoszonych przez samorządy wynosi około 30 mld zł, natomiast całkowity budżet Programu Kolej Plus wynosi nieco około 6 mld zł (pokrycie 1/5 wartości zgłoszonych projektów) – mówiła w maju 2021 r. dla 'NaKolei.pl’ Jadwiga Rajkiewicz, Dyrektor Wydziału Infrastruktury i Transportu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego." - a więc na dzień dobry wiadomo było, że kołderka jest za krótka. To jeszcze przed niedawną waloryzacją budżetu. Szkoda, że na konferencjach prasowych, czy różnych propagandowych pogadankach nie padają niewygodne pytania oraz brak jest odpowiedniej, społecznej, medialnej i politycznej presji na organach rządowych, żeby zrewidować niesprawiedliwe warunki brzegowe, jakie są narzucone w tym, jakkolwiek słusznym z założenia programie. -
#9
Krytyk
(2023-10-24 15:21:03)
A to Koronowo to kiedyś miało połączenie kolejowe z Bydgoszczą?
Czy to od zawsze była taka odnoga? -
#10
Błażej Kopka
(2023-10-24 16:58:11)
Dla kolei normalnotorowej zawsze kończyło się odnogą, choć plany przedłużenia "zawsze" były i są. Oczywiście z Kornowa dalej do Bydgoszczy biegł z kolei tor wąski.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Koronowo