Krzywda - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2023-11-23
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tego punktu
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1909-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Rozkład jazdy pociągów pasażerskich Królestwa Polskiego 1909 |
tab. 3k: Iwanogród – Łuków
??? km; Krzywda |
1916-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Wojenny rozkład jazdy, dyrekcja warszawska, lato 1916 |
tab. 14: Lukow – Iwanogrod
22 km; Krshiwda |
1919-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1919 |
tab. 15: Łuków – Dęblin
24 km; Krzywda |
1922-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1922 | |
1923-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1923 | |
1925-06-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1925 | |
1926-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1926/1927 |
tab. 136: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1927-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1927/1928 |
tab. 136: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1928-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1928/1929 |
tab. 136: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1929-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1929 |
tab. 231: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1929-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1929/1930 |
tab. 231: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1930-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1930 |
tab. 231: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1931-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1931/1932 |
tab. 231: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1933-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1933 |
tab. 516: Łuków – Dęblin
22 km; Krzywda |
1934-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1934 |
tab. 516: Łuków – Dęblin
22 km; Krzywda |
1935-09-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1935 |
tab. 523: Łuków – Dęblin
22 km; Krzywda |
1936-09-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1936 |
tab. 523: Łuków – Dęblin
22 km; Krzywda |
1937-12-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1937/1938 |
tab. 523: Łuków – Dęblin
22 km; Krzywda |
1938-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1938/1939 |
tab. 523: Łuków – Dęblin
22 km; Krzywda |
1939-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1939 |
tab. 512: Łuków – Dęblin
22 km; Krzywda |
1941-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Generalne Gubernatorstwo, zima 1941/1942 |
tab. 530m: Radom – Deblin – Lukow
96,3 km; Krzywda |
1943-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Generalne Gubernatorstwo, zima 1943/1944 |
tab. 531a: Radom – Deblin – Lukow
96,3 km; Krzywda |
1946-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1946/1947 | |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 | |
1948-02-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1948 |
str. 143; Krzywda |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 | |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 | |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
tab. 103: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1951-05-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1951 |
str. 162; Krzywda |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 |
tab. 544: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 | |
1953-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1953 |
str. 178; Krzywda |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 | |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 |
tab. 548: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 |
tab. 548: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 |
tab. 548: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 |
tab. 548: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1959-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1959 |
str. 216; Krzywda |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 |
tab. 548: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 |
tab. 548: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1966-05-22 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1966 |
str. 223; Krzywda |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
25 km; Krzywda |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1971-05-23 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1971-1972 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1975-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1975-1976 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1975-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i odpowiadajacych im numerów (ruch pasażerski) |
str. 18; Krzywda |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
25 km; Krzywda |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1983-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1983-1984 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
25 km; Krzywda |
1984-04-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i ich symboli (ruch towarowy) |
str. 20; Krzywda |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
23 km; Krzywda |
1992-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1992-1993 |
tab. 553: Dęblin – Łuków
39 km; Krzywda |
1993-01-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Spis stacji kolei normalnotorowych w przewozach towarowych |
str. 18, 44; Krzywda |
1993-09-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1993/1994 |
tab. 553: Dęblin – Łuków
39 km; Krzywda |
1994-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1994 |
tab. 553: Dęblin – Łuków
39 km; Krzywda |
1995-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1995-1996 |
tab. 553: Dęblin – Łuków – Dęblin
39 km; Krzywda |
1997-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1997-1998 |
tab. 553: Dęblin – Łuków – Dęblin
39 km; Krzywda |
1997-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (ruch towarowy) |
str. 101; Krzywda |
1998-05-24 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1998-1999 |
tab. 553: Dęblin – Łuków – Dęblin
39 km; Krzywda Kb B |
1999-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1999-2000 |
tab. 553: Dęblin – Łuków – Dęblin
39 km; Krzywda Kb B |
2000-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2000-2001 |
tab. 553: Dęblin – Łuków – Dęblin
39 km; Krzywda Kb B |
2000-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (tuch towarowy) |
str. 78; Krzywda |
2007-01-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2007-2008 |
tab. 553: Łuków – Dęblin – Łuków
23 km; Krzywda |
2010-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2010-2011 |
tab. 553: Łuków – Dęblin
22,552 km; Krzywda |
2014-02-07 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych |
str. 18; Krzywda |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Jan
(2018-02-04 21:39:45)
Szukam dokładniejszych informacji na temat budowy linii kolejowej Łuków - Iwangorod. Czy początkowo była to linia szerokotorowa, czy normalnotorowa; czy linia jednotorowa czy dwutorowa. Ile początkowo na tej linii było przystanków kolejowych? Kiedy wybudowano stacje kolejowe w Leopoldowie, Krzywdzie i Łapiguzie. W jakich dokumentach archiwalnych i gdzie mogę znaleźć wiadomości na ten temat. Jeżeli ktoś wie, bardzo proszę o odpowiedz na tym forum. Z góry b. dziękuje. Wdzięczny - Jan.
-
#2
(odp. na #1)
Szymon Komusinski
(2018-02-05 07:45:30)
Na 100% szerokotorowa (jak wszystkie w Kongresówce na prawym brzegu Wisły) i na 90% jednotorowa :-)
-
#3
(odp. na #2)
jan
(2018-02-06 10:19:01)
Bardzo dziękuję za szybka odpowiedz, przynajmniej w części. W dalszym ciągu dalej będę poszukiwał informacji na nurtujące mnie pytania tym bardziej, że sentymentalnie jestem związany z dawnym budynkiem stacyjnym w Leopoldowie.
Gdy zdobędę jakieś ciekawe informacje to odezwę się na tym forum. Pozdrawiam - Jan. -
#4
zastawie.pl
(2019-09-26 21:19:10)
Udało mi się zgromadzić trochę informacji o linii łukowsko-iwanogrodzkiej - głównie ze starych gazet i materiałów archiwalnych. Zapraszam http://zastawie-neta…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Krzywda