Piła Główna
Ostatnia zmiana: 2025-06-09
Opis ogólny |
---|
Stacja wyposażona w elektromechaniczne (suwakowe) urządzenia sterowania ruchem. |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | wielkopolskie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
budynki obsługi taboru: | zmienione przeznaczenie | |
zadaszenie peronów: | wiata nad peronem | |
semafory: | świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: czynne Przejście nadziemne: czynne |
|
kasa/biletomat: |
Kasa: czynna (Polregio) Biletomat: czynny (Polregio) |
|
nastawnie, strażnice, posterunki: |
"PłA" - dysponująca, czynna "PłB" - dysponująca, nie istnieje "Pł1" - wykonawcza, czynna "Pł2" - wykonawcza, czynna "Pł3" - wykonawcza, czynna "Pł4" - wykonawcza, nie istnieje "Pł5" - wykonawcza, czynna "Pł6" - wykonawcza, nie istnieje "Pł7" - wykonawcza, czynna "Pł8" - wykonawcza, nie istnieje |
|
wieża wodna: |
Wieża wodna nr 1 przy dawnej parowozowni zbudowana została w 1891r. Wieża wodna nr 2 zbudowana została w okresie międzywojennym do nawadniania parowozów na stacji. W późniejszym okresie użytkowana była do parowozów na terenie ZNTK. Obecnie w rękach prywatnych. |
|
perony: |
Perony: 6 Krawędzie peronowe: 10 |
|
kody: |
EPA:5100091 HAFAS:5100049 IBNR:151 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
247,181 | Kutno – Piła Główna (18) | ||
179,542 | Tczew – Kostrzyn – Kietz (203/492) | ||
92,538 | Poznań Główny PoD – Piła Główna (354) | ||
43,087 | Bzowo Goraj – Piła Główna (374/390) | ||
0,252 | Piła Główna – Ustka (405) | ||
Piła Główna – Piła Północ (999) | |||
Piła – bocznice |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Adolf Nowak de Piaskowski
(2022-09-04 01:31:51)
Pociąg relacji Krzyż - Chojnice. https://www.youtube.…
-
#2
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-06-07 01:53:16)
Wieczorny ruch pociągów na stacji.
Pociągi do Bydgoszczy i Szczecinka (hybryda) czekają na opózniony KW z Poznania.
https://youtu.be/4GJ… -
#3
Programista Kolejowy
(2025-06-09 19:45:16)
271 [Wrocław Główny - Poznań Główny] na całym odcinku
351 [Poznań Główny - Szczecin Główny] na odcinku Poznań Glówny - Poznań Główny POD
354 [Poznań Główny POD - Piła Główna] na całym odcinku
405 [Piła Główna - Ustka] od rozjazdu początkowego by przejechać na tory do Piły Północ
Tory stacyjne piły
18 [Kutno - Piła Główna] podobnie jak 405
203 [Tczew - Kostrzyn] Ostbahn [tak samo]
999 [Piła Główna - Piła Północ] na całym odcinku [totalny bezsens mogli nas 405 od razu puścić]
405 [Piła Główna - Ustka] ponownie ale tym razem do Szczecinka.
Po zatrzymaniu w Szczecinku, niestety urwał mi się materiał do Białogardu ale w ramach stacji skład przejechał jeszcze 210 [Chojnice - Runowo Pomorskie] by wbić się na 404
404 [Szczecinek - Kołobrzeg] w tym fragment 202 [Gdańsk Główny - Stargard] w ramach przejazdu na stacji Białogard.
Na piechotę zwiedzimy: linię portową w Kołobrzegu, gdzie pociągi jadą po ulicy i rondo, gdzie krajowa 11 zaczyna swój bieg do Bytomia.
https://youtu.be/qLC…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Piła Główna